miercuri, 24 octombrie 2012

Welcome to my life.

Buna! Numele meu este Anka, am 17 ani si locuiesc intr-un oras micut numit Slatina din Romania. Am parul saten si ochii caprui. Inaltimea: 1,73. Am o viata destul de O.K. , alaturi de prietenele mele, bineinteles:








Gaby, o tipa blonduta cu ochii verzi. Are 1,70. 


Deyx, roscata cu ochii verzi. Are 1,72.

Ramona, este bruneta cu ochii caprui. Inaltimea, tot 1,70 . Ea este fomista grupului gen Niall.





Ally, tipa cea mai nebuna din grup. Si fana cea mai infocata, spre deosebire de mine care nu sunt chiar atat de.. obsedata.. sau cel putin nu dau dovada de asta. Ea este satena si are 1,71. 


Nu stiu ce m-as face fara ele.. Inseamna totul! Ce ne leaga? Multe vise, sperante si trupa aceea de baieti (super draguti) : ONE  DIRECTION. 
Pentru mine, cel mai dragut este Liam. Ahhh doamne. Gaby il prefera pe Louis, Ally pe Harry, Ramo pe Niall si Deyx pe Zayn. 
Visul nostru era sa ajungem in Anglia sa ii cunoastem pe cei din 1D... dar era scoala si venea si BAC-ul.. Off.. 
Dar, datorita celei mai destepte dintre noi (Gaby) am reusit sa combinam cele doua lucruri...:
G: Fetelooooor! Directorul tocmai mi-a propus un lucru pe care nu aveti cum sa-l refuzati! Trebuie neaparat sa ma ascultati!
A&D&R&Al: Spune, ce mai astepti?!

Perspectiva Ankai:
Oh, doamne.. cine stie ce tampenie i-a mai propus si sclerozatul ala.. Cel mai probabil inca o chestie dinaia scarboasa gen sa strangem gunoaiele pentru natura sau sa mergem sa cersim bani pentru saraci... *poker face*

G: Deci.. Este un test care va fi dat sambata la ora 9:00 la scoala...
Al: Of frate.. Crezi ca ma trezesc eu la ora aia sa dau un test amarat? M-as trezi pt un pachet de tigari gratis sau daca ar veni Harry in Romania dar pentru un test..
G: Nu m-ai lasat sa termin! Ceea ce am sa va spun o sa va lase cu gura cascata si in mod sigur o sa va treziti si chiar o sa invatati ca sa obtineti "premiul"
R: Premiul? Exista un premiu? Mancare? Pizza? Ha? Unde? Cand? =p~
D: Ramonaaa, iar ti-e foame?! Tocmai ai terminat de mancat Twix-ul. *poker face*
R: Mmmm.. Ciocolataaa... Carameeel... Armoa aceea delicioasa... Senzatia cand ciocolata ti se topeste in...
G: Mai taci femeieee, nu mai visa atata la haleala! Are de gand cineva sa ma asculte si pe mine?! Deci, ziceam ca sambata la 9:00 se da testul ala si primii 5 care vor lua testul vor merge in Anglia, ba chiar la concertul celor de la One Direction si vor ramane tot anul in Anglia pentru schimb de experienta. Ei, ce mai ziceti de asta acum?
A&D&R&Al: Aaaaaa!!!!!! Iti dai seama cum o sa fie daca luam? Doamneee!! O sa ii intalniiiiim! Aiaiiaiaia doamnee!
G: Deci, sa inteleg ca va trec pe lista?
A&D&R&Al: Fii sigura de asta!

Perspectiva lui Ally:
Mda, perfect.. Inca un test.. Dar de data asta e chiar important. Daca iau printre aia primii 5 il voi intalni pe Harry.. Concluzie: ma apuc de invatat cand ajung acasa.. Dar fumez o tigare inainte . 


Perspectiva mea:
Hmm.. un test, ha? Cat de greu sa fie? Cultura generala, bla bla.. si e doar materia de anul trecut... O sa luam sigur.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu