miercuri, 31 octombrie 2012

Visele devin realitate / part. II

Deeeci, ziua cea mare a venit. După cateva ore petrecute in avion, ne-am vazut in sfarsit in Anglia!!
Al: Haaaarrryyyy! Here I am . Sunt toata numai pentru tine, baby. *like a boss*
Me: Isuseee! One direction, feriti-va! 5 nebune tocmai au ajuns in Anglia.. In locul vostru m-as ascunde. *laugh*
D: Hmm, directorul zicea ca ne va intampina doamna care va avea grija de noi anul acesta. Oare unde o fi?
G: Nu stiu, probabil se ascunde si ea exact ca One Direction de 5 nebune! *laugh*
R: Really don`t care. Vreau mancareeee. Tot ce am mancat au fost alune. Vreau ciocolata!
Ramona nici nu  a terminat bine de zis lista ei cu ce ar vrea sa manance ca ne-a intrerupt o fata discutia despre poftele ramonei..
- tradus -
Z: Buna! Voi trebuie sa fiti Gaby, Anka, Aly si Deyx. Eu sunt Zoe, cea care este responsabila cu voi. Incantata de cunostinta!


Perspectiva mea .
Mhm.. "doamna" despre care ne vorbea directorul nu prea arata a "doamna" , ba chiar a domnisoara. Asta datorita faptului ca avea doar 21 de ani. E o tipa plina de viata, sigur ne vom intelege bine cu ea.

Z: Deci, acum ca am facut cunostinta, ce ar fi sa va zic cate ceva despre cum o sa fie viata voastra aici? Pai.. In primul rand, o sa locuiti cu mine. Cei din Romania mi-au spus ca sa va gasesc un apartament pe care sa il inchiriati. Eu m-am gandit ca ar fi mai bine sa stati cu mine, avand in vedere ca am doar 21 de ani si locuiesc singura intr-o casa uriasa. Aveti fiecare cate o camera si cate o baie. Bucataria este la comun, dar cred ca ne vom descurca, asta daca nu cumva este printre voi si una care mananca intr-una.. cum este varul meu care locuieste cu un baiat extrem de fomist...
G: Nici n-ai idee.. Stai sa o cunosti pe Ramona..
R: *poker face* Hai ca nu mananc chiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar atat de mult..*inrosindu-se in obraji*
Z: Ok, it doesn`t matter. Tot cred ca ne vom intelege una cu alta, doar nu este diferenta mare de varsta intre noi, nu? *smile*
Me: Sigur o sa ne intelegem.. Nici nu se pune problema.

- Deci.. haideti sa va arat o poza cu casa lui Zoe -



Z: Deci, fetelor, ce parere aveti? Va place sau nu?
ALL: Daaa! E superba!
Z: Piscina e in spate, iar camerele voasre sunt la etaj. Eu intotdeauna am dormit jos, si ma simt foarte bine.
ALL: Multumim mult, Zoe.
Z: Nu aveti pentru ce, este datoria mea. Acum, o sa va rog sa va duceti sus, sa va schimbati si sa va aranjati toate lucrurile pentru ca o sa vina varul meu pe aici.
G: Nici o problema, Zoe. Se rezolva.

*knock knock*
Z: Insfarsit ai venit! Credeam ca ai uitat adresa de cand nu ai mai trecut pe aici!
H: Scuzee, dar am fost ocupat cu formatia, baietii.. as vrea sa stii cum e.
Z: Hei, nu toti au talentul si norocul tau, nu ma mai tachina!
Al: Zoe, unde ai pus hartia igien..
Z: Oh, Aly, el este varul meu, Harry Styles.
H: Buna, imi pare bine de cunnostinta!
A: B..b..buna.. Si mie, cr..r..ed...
Z: Aly, esti bine? Scuz-o putin, Harry, a fost o zi lunga pentru ea, cred ca trebuie sa doarma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu